Δείτε τους πλήρες προϊοντικους καταλόγους με όλα τα αντιπροσωπευόμενα brands  ανά κατηγορία σε μορφή pdf.

Οι κατάλογοι ανανεώνονται συνεχώς με νέα προϊόντα αυτόματα.

app support banner

Video Tutorials

Μάθετε την εφαρμογή μέσα από μια σειρά εκπαιδευτικών βίντεο

Αγορές

Πραγματοποίηση αγορών μέσω εφαρμογής

Μενού εφαρμογής

Χρήση των επιλογών του μενού

Ανάκτηση κωδικού

Ανάκτηση κωδικού μέσω SMS

Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε απάντηση στα ερωτήματά σας εύκολα και γρήγορα
Τι είναι η εφαρμογή της Caterplus και γιατί να την χρησιμοποιήσω;

Η εφαρμογή μας σας προσφέρει τη δυνατότητα να κάνετε τις αγορές σας 24/7 χωρίς καθυστερήσεις και προβλήματα. Την σχεδιάσαμε θέλοντας:

  • Να μειώσουμε το χρόνο που ξοδεύετε σε τηλέφωνα, sms και email για να κάνετε τις παραγγελίες σας,
  • Να σας βοηθήσουμε να ανακαλύψετε όλα τα προϊόντα που αφορούν την επιχείρησή σας, μέσα από την γκάμα των 5.000 και πλέον προϊόντων μας,
  • Να σας ενημερώνουμε έγκαιρα και αξιόπιστα για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας αλλά και για τα οικονομικά σας στοιχεία,
  • Να επικοινωνούμε προσφορές, νέα προϊόντα και προμηθευτές,
  • Να καταγράψουμε τα προβλήματά σας σε σχέση με τις παραγγελίες, τα προϊόντα ή τη συνεργασία μας.
Πως μπορώ να γίνω χρήστης της εφαρμογής;
Ακολουθήστε αυτό το link. Συμπληρώστε το ΑΦΜ και τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και θα στείλουμε στο κινητό σας με sms τον κωδικό πρόσβασή σας αλλά και οδηγίες εγκατάστασης της εφαρμογής. Για όποια επιπλέον ερώτησή σας μπορείτε να διαβάστε τις υπόλοιπες ερωταπαντήσης σε αυτή τη σελίδα ή να απευθυνθείτε στον πωλητή που σας εξυπηρετεί.
Πως μπορώ να κατεβάσω και να συνδεθώ στην εφαρμογή;

Η εφαρμογή μας είναι συμβατή τόσο με Android όσο και iOS συσκευές. Πατήστε το παρακάτω link που παραπέμπει στο κατάλληλο store της συσκευής σας και κατεβάστε την εφαρμογή:

Κατεβάστε την εφαρμογή για Android

Κατεβάστε την εφαρμογή για iOS

Στο πρώτο άνοιγμα θα σας ζητηθεί όνομα χρήστη και κωδικός.
Το όνομα χρήστη είναι ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου.
Ο κωδικός πρόσβασης πρέπει να σας έχει σταλεί με sms.

Αν δεν έχετε ζητήσει ακόμη κωδικό, ακολουθήστε αυτό το link.

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας πατήστε πάνω στη φράση «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης» και στο επόμενο παράθυρο συμπληρώστε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου. Ο νέος σας κωδικός θα σταλεί εντός ολίγου στο κινητό σας μέσω SMS.

Πως μπορώ να βρω το προϊόν που με ενδιαφέρει;

Ο πιο εύκολος τρόπος για να βρείτε ένα συγκεκριμένο προϊόν είναι να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αναζήτησης, πατώντας στο εικονίδιο με τον μεγεθυντικό φακό πάνω δεξιά. Πληκτρολογήστε ολόκληρο ή τμήμα του ονόματος ή του κωδικού προϊόντος και η εφαρμογή θα αρχίσει να σας δείχνει αποτελέσματα.

Αν θέλετε να κάνετε μια γενικότερη αναζήτηση μπορείτε να περιηγηθείτε μέσα από τις κατηγορίες μας οι οποίες έχουν βάθος τριών επιπέδων. Για παράδειγμα:

  • Πατήστε πρώτα το εικονίδιο της αρχικής σελίδας (Σπιτάκι) κάτω αριστερά για να δείτε το πρώτο επίπεδο των κατηγοριών.
  • Επιλέξτε μια κατηγορία, για παράδειγμα: «ΖΥΜΑΡΙΚΑ – ΡΥΖΙ – ΟΣΠΡΙΑ»
  • Έπειτα πατήστε το δεύτερο επίπεδο κατηγορίας που σας ενδιαφέρει, για παράδειγμα «ΡΥΖΙ».
  • Τέλος στο παράθυρο με τα προϊόντα, μπορείτε να επιλέξετε το τρίτο επίπεδο κατηγορίας το οποίο βρίσκεται στο πάνω μέρος της οθόνης παραταγμένο οριζόντια. Για παράδειγμα «ΡΥΖΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ».

Σημείωση: Η λειτουργία αναζήτησης λειτουργεί στo πλαίσιo της κατηγορίας στην οποία βρίσκεστε. Για παράδειγμα αν έχετε ήδη φτάσει στο τρίτο επίπεδο κατηγορίας «ΡΥΖΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ», ο μεγεθυντικός φακός θα σας παρουσιάσει αποτελέσματα μόνο γι αυτήν την κατηγορία. Αν από την άλλη θέλετε να αναζητήσετε κάποιο άλλο προϊόν πχ κρέας, θα πρέπει πρώτα να πατήσετε το εικονίδιο της αρχικής οθόνης (Σπιτάκι) στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης και μετά να χρησιμοποιήσετε την αναζήτηση.

mobile app
google play
app store

Χρήστης - Παραγγελία

Πως στέλνω μια παραγγελία;

Αφού αναζητήσετε και βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν θα πρέπει να τα βάλετε στο καλάθι σας πατώντας το πλήκτρο «Προσθήκη στο Καλάθι».

Έπειτα είτε θα πατήσετε το πλήκτρο «Συνέχεια στο Καλάθι» στο κάτω μέρος, είτε το εικονίδιο του καλαθιού (Καροτσάκι supermarket) πάνω δεξιά της οθόνης.

Στο νέο παράθυρο μπορείτε να ελέγξετε αν τα προϊόντα και οι ποσότητες είναι σωστά και να προχωρήσετε στην αποστολή της παραγγελίας.

Σημείωση: Μπορείτε να προσθέσετε ποσότητες με το πλήκτρο «+». Ή να αφαιρέσετε με το πλήκτρο «-». Όταν η ποσότητα γίνει «0», τότε το προϊόν αφαιρείται από το καλάθι αυτόματα.

Τι γίνετε αν θέλω να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μετά την αποστολή της;
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καλέσετε έγκαιρα το τηλεφωνικό μας κέντρο στο: (+30) 22410 85197, διότι η παραγγελία έχει περάσει πλέον στο σύστημα διαχείρισης αποθήκης και η επεξεργασία της μέσω της εφαρμογής είναι αδύνατη.
Που βρίσκω την προηγούμενη παραγγελία μου;
Αν θέλετε να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας, πατήστε το πλήκτρο «Ιστορικό» στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης. Θα σας μεταφέρει σε ένα νέο παράθυρο όπου μπορείτε να δείτε τις παραγγελίες που τοποθετήσατε με ημερολογιακή σειρά.
Τι είναι η «γκάμα πελάτη»;

Στο πάνω δεξί μέρος της εφαρμογής βρίσκεται το κουμπί «Γκάμα Πελάτη». Εκεί μπορείτε να δείτε τα συνήθη προϊόντα που αγοράζετε, οργανωμένα με βάση τις κατηγορίες στις οποίες ανήκουν.

Μέσω της Γκάμας Πελάτη μπορείτε να έχετε μια άμεση εικόνα για όλους τους τύπους προϊόντων που ήδη έχετε αγοράσει στο παρελθόν, ώστε με ένα κλικ να μπορείτε να τα προσθέσετε στο καλάθι σας.

Για πιο συγκεκριμένες πληροφορίες και στοιχεία σχετικά με τις παραγγελίες σας θα πρέπει να πατήσετε στο εικονίδιο με το ιστορικό παραγγελιών στο κάτω μέρος της οθόνης.

Τι είναι τα αγαπημένα;
Προϊόντα τα οποία ενδιαφέρεστε να ξαναδείτε στο μέλλον αλλά δεν είστε έτοιμος να αγοράσετε άμεσα, μπορείτε να σημειώσετε ως Αγαπημένα πατώντας στο εικονίδιο της καρδιάς, όπως αυτό εμφανίζεται στην προϊοντική σελίδα που σας ενδιαφέρει.
Τι είναι οι αποθηκευμένες παραγγελίες;
Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο διακόψετε τη διαδικασία παραγγελίας, η αποστείλετε μια παραγγελία ενώ δεν είστε συνδεδεμένος στο internet αυτή αποθηκεύεται στο πεδίο το οποίο βρίσκετε πηγαίνοντας στο ιστορικό και πατώντας το tab «Αποθηκευμένες» στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης.

Διάφορα

Τι βρίσκω στο πεδίο «προσφορές»;
Πάντα υπάρχουν ευκαιρίες για καλύτερες τιμές και προσφορές που ενισχύουν τη σχέση και τη συνεργασία μας. Εδώ θα παρουσιάζονται τέτοιες ευκαιρίες οι οποίες θα σας μεταφέρουν με link στο αντίστοιχο προϊόν στο οποίο θα αναφέρετε η προσφορά!
Τι βρίσκω στο πεδίο «νέα»;

Στο πεδίο αυτό μπορείτε να βρείτε πληροφορίες που θα σας στέλνουμε αναφορικά με τα προϊόντα, τους προμηθευτές και τη συνεργασία μας μαζί σας.

Για παράδειγμα είσοδος νέων προϊόντων, διαθεσιμότητα, αλλαγές στη γκάμα των προμηθευτών μας κλπ.

Υπάρχουν κάπου οι κατάλογοι της Caterplus σε μορφή PDF;
Μπορείτε να κατεβάσετε τους πλήρεις προϊοντικούς καταλόγους της Caterplus (Γενικό και Ethnic) ανοίγοντας το μενού στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης (τρεις παράλληλες γραμμές), και πατώντας στην επιλογή «Κατάλογοι».
Πως μπορώ να βρω τα οικονομικά μου στοιχεία;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα Οικονομικά σας στοιχεία ανοίγοντας το μενού στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης (τρεις παράλληλες γραμμές), και πατώντας στην επιλογή «Οικονομικά στοιχεία».
Τι γίνεται αν έχω προβλήματα ή παράπονα σχετικά με μια παραγγελία, ένα προϊόν ή γενικότερα με τη συνεργασία μας;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να πάει κάτι στραβά. Είμαστε όμως έτοιμοι να σας βοηθήσουμε και να αντιμετωπίσουμε το όποιο θέμα ή παράπονο παρουσιαστεί.

Μπορείτε να μας ενημερώσετε γι αυτό ανοίγοντας το μενού στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης (τρεις παράλληλες γραμμές), και πατώντας στην επιλογή «Καταγραφή Παραπόνων».

Εκεί θα πρέπει να επιλέξετε μια από τις πιθανές κατηγορίες προβλημάτων και τέλος να μας γράψετε το θέμα σας και αν υπάρχει λόγος να μας στείλετε και φωτογραφία για να καταλάβουμε καλύτερα τι συμβαίνει. Πχ κάποιο κιβώτιο παραδόθηκε στραπατσαρισμένο.

Θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να λύσουμε το πρόβλημά σας.

Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό μου;
Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας πατήστε πάνω στη φράση «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης» και στο επόμενο παράθυρο συμπληρώστε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου. Ο νέος σας κωδικός θα σταλεί εντός ολίγου στο κινητό σας μέσω SMS.